fredag 8. juli 2011

God sommer!

Det blir som dere ser lite blogging i juli, da det er ganske rolig i kommunal sektor på denne tida av året. Det skal nok likevel ikke drøye så lenge før valgkampen er i gang for fullt, og det blir denne gang ekstra hektisk for meg, da jeg i tillegg til å stille til gjenvalg i Gjerstad også står på 5.plass for Høyre til fylkestingsvalget. Dermed blir det også litt valgkamp rundt i fylket på meg denne gang.

Frem til valget 12. september har vi i Gjerstad Høyre tenkt å bruke en god del tid på husbesøk. Grunnen til dette er at vi ønsker en best mulig dialog med velgerne i Gjerstad, og vil samtidig benytte anledningen til å dele ut vårt valgprogram som nå er ferdig. Jeg håper og tror bygdas innbyggere vil ta oss godt imot for en liten valgprat i døra i løpet av august måned!

Jeg vil samtidig ønske dere alle en riktig god sommer, la oss håpe at sola snart kommer tilbake!

mvh Rune.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar