søndag 7. august 2011

Kommunen tilbake til normaltilstand


Fra i morgen begynner kommunens drift å normaliseres litt igjen, da de fleste er tilbake etter endt sommerferie. Selv har jeg i det siste tatt ut noen feriedager til bruk for forberedelser til årets Brokelandsheia-dager. Likevel har jeg en god del kommunale fridager til overs som jeg har tenkt å ta ut når ting roer seg ned litt etter Brokelandsheia-dagene og kommune/fylkestingsvalget.

For uka som kommer har jeg foreløpig følgende avtaler i boka:

Mandag 8. august:
Møte med rådmannen

Tirsdag 9. august:
Møte med potensiell utbygger på Brokelandsheia.
Formannskapsmøte på kvelden.

Onsdag 10. august:
Møte med firmaet som skal lage vår nye velkomst/informasjonsbrosjyre
Møte for å klargjøre valgkampen i Aust-Agder Høyre på kvelden

Torsdag 11. august:
Kriminalomsorg i frihet, møte i Gjerstad
Møte med Universitetet i Agder (i Grimstad) om å utvikle "Universitetets dag" i Gjerstad 14. oktober.

Fredag 12. august:
Foreløpig åpen for avtaler.

Det meste av kvelder og netter de neste ukene går med til å lage annonser til storskjerm og aviser, samt av- og påmeldinger fra utstillerne til Brokelandsheia-dagene. Selv med 7 års erfaring i bagasjen er det lite som er likt fra år til år. Jeg er imidlertig overbevist om at årets markedsdager skal bli riktig så bra. Utstillerne er flere enn i fjor, og rundt 60 av dem blir et nytt bekjentskap for publikum.

mvh Rune.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar