lørdag 17. september 2011

Takk for tilliten!

Valget er over, og jeg må si meg svært godt fornøyd med resultatet! +4,5% fra valget for fire år siden må bety at folk har vært rimelig godt fornøyd med det Høyre og undertegnede har gjort i perioden.

Jeg vil derfor takke velgerne for alle parti- og personstemmer. En stor takk går også til mine kolleger i Gjerstad Høyre for en fantastisk innsats i valgkampen! Jeg gleder meg til neste periode sammen med dere som ble valgt inn i kommunestyret. Sammen skal vi sette preg på kommunens politikk i årene som kommer.

Nå, snart en uke etter valget vet vi fortsatt ikke så mye mer om hva som blir resultatet av forhandlingene og hvem som blir ordfører og varaordfører, eller hvor mange mandater hvert parti får i formannskapet. Senterpartiet er fortsatt i "tenkeboksen". Forhåpentligvis kommer avklaringen i løpet av mandag kveld. .

mvh Rune.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar