mandag 17. mai 2010

Gratulerer med dagen!

Så er det igjen blitt 17.mai, og mange av oss skal samles i tog, i kirken eller senere på en av markeringene på skolene. Jeg kan fortsatt ikke helt slippe tanken på en felles 17.mai-feiring i bygda, da jeg tror det ville ha vært skikkelig moro, ikke minst for de minste.

Neste år er Abel ungdomsskole i bruk, og kanskje det kunne gå an å treffes der, på en "nøytral" arena? Jeg har tatt opp saken tidligere, så foreløpig lar jeg nok dette ligge. Men om det er andre der ute som er enige med meg må dere gjerne bringe dette til torgs igjen! Jeg kommer i alle fall til å gi min fulle støtte til dette. Selv om vi er vant med separate feiringer på hver av skolene er det da ikke farlig å forsøke noe nytt for en gangs skyld?

Uansett, i år blir det feiring begge plasser, og jeg ønsker dere alle lykke til med dagen! Forhåpentligvis kommer sola også fram etterhvert....


mvh Rune.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar