mandag 1. mars 2010

Timeplan denne uka

I dag har jeg hatt det ukentlige møtet med rådmannen, der vi gjennomgår ulike saker som er under arbeid.

I kveld har jeg vært på møte i næringsutvalget, der vi bl.a. har drøftet forslaget til strategisk næringsplan for den neste fireårsperioden.

Tirsdag innledes med informasjonsmøte i regi av Familiehuset / Bufetat med fokus på barneverntjenesten i kommunen. Det er viktig å ha fokus på at vi leverer gode barnevernstjenester, og vi vil i møtet få vite mer om status i Gjerstad på dette området.

Etterpå er det formannskapsmøte, der det bl.a. skal opp et par fradelingssaker det sikkert blir litt diskusjon rundt. På ettermiddagen tar jeg toget til Oslo, der jeg skal delta under årets Jernbaneforum på onsdag.

Torsdag er det tre møter på dagsorden, først med Gjerstad IL, så i VÅG-samarbeidet før dagen avsluttes med møte i byggekomiteen på Sunde skole.

Fredag har jeg satt av til kontorarbeid om det ikke dukker opp noe annet innen den tid.

mvh Rune.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar