fredag 3. juli 2009

Ferie!

Da har jeg tatt meg et par uker ferie. Det kan være greit å få litt avkobling fra de kommunale rutinene.

Når det gjelder Brokelandsheia-dagene er nå antall utstillere oppe i 183, og jeg tror vi passerer 200 i god tid før september.

Det mest spennende i år blir responsen på den nye avd. for "Hjem&Fritid" utenfor Bjordammen Byggsenter. Som det ligger an nå vil rundt 30 profesjonelle utstillere delta med en rekke produkter.

Selv om avdelingen ligger litt unna de andre utstillerne håper jeg publikum vil ta turen innom. Jeg er overbevist om at dette vil kunne slå godt an. Det planlegges egne aktiviteter og en rekke helt spesielle messetilbud! Utstillere i denne avdelingen vil tilby bl.a: Hus, hytter, peiser, utekjøkken, flisfyringsanlegg, massasjebad, vinduer, dører, kjøkken, innredninger, varmepumper, enøk-systemer, solskjerming, belegningsstein, verktøy, og en rekke andre "seriøse" produkter.

Jeg håper Brokelandsheia-dagene med denne satsingen får et ekstra løft og at denne delen av markedet for fremtiden utvikler seg til en flott fagmesse. Jan Lindal, Lindalhus og Nils Olav Aanonsen, Bjordammen Byggsenter har for øvrig bidratt med hjelp for å få tak i flere av utstillerne blant sine egne leverandører. Dette skal bli riktig bra!
PS.
Risør kommune meldte seg også på som utstiller i dag, og jeg synes det er hyggelig at Risør nå ser nytten i å profilere seg i nabokommunen! Kanskje vi også skulle bli med under trebåtfestivalen en gang i fremtiden?

mvh Rune.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar