mandag 13. juli 2009

Svein Harberg (H) må inn på tinget!

Det er på tide med en ny politisk kurs i landet de neste fire årene. Vi må bl.a. få fjernet helsekøene, og økt kvaliteten på skolene. Den beste garantien for dette er faktisk å stemme Høyre! Vi har en glimrende stortingskandidat som jeg er overbevist om vil gjøre en god innsats for vårt fylke.

Jeg skal ikke kaste bort tiden deres på å slenge ut en masse valgflesk, men jeg håper dere er enige med meg i følgende:

Siden jeg i denne perioden er ordfører i Gjerstad for Høyre, vil det naturlig nok være enklere å fronte Gjerstadsaker på Stortinget om vi får inn en Høyrerepresentant fra Aust-Agder! Jeg er overbevist om at vi med Svein Harberg på tinget vil vi få en aktiv lobbyist som vil tale våre saker.

Svein har et solid nettverk sentralt og vet å benytte dette i mange saker han brenner for. Det blir bl.a. min oppgave å få stortingsrepresentantene til å brenne for Gjerstad på tinget, så la oss få valgt inn en som vi selv kan påvirke!

Ønsker du bli mer kjent med Høyres førstekandidat til stortingsvalget, treffer du Svein Harberg på Høyres stand under Brokelandsheia-dagene.

mvh Rune.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar