søndag 1. november 2009

Litt om uka som kommer

Mandag skal jeg på et møte med Vegvesenet i Arendal der vi forhåpentligvis får en avklaring om de er interessert i å etablere en traileroppstillingsplass på Brokelandsheia Øst. Tidligere har Vegvesenet vært lunkne til dette, men siden den nye E18 mellom Grimstad og Kr. sand åpnet har bl.a. lastebilforbundet uttrykt ønske om at det nå er svært mangelfulle muligheter for tungtransport å stoppe langs E18. Vi er positive til et samarbeid med Vegvesenet om dette, og forhåpentligvis kommer vi fram til en god løsning for begge parter.

Tirsdag og onsdag skal jeg delta på et seminar i Kr.sand, der jeg er invitert til å holde et innleg om utviklingen av tettsteder langs hovedveier som E18. Nok en mulighet for å profilere Brokelandsheia som et fremtidsrettet utviklingsområde.

Ellers ser jeg fram til helga, da jeg og resten av familien skal ta oss noen få fridager. Siden det ikke har blitt noen ferietur i sommer passer det nå bra å få ladet opp batteriene noe, med en tur til Dubai! For tida er det rundt 35-40 grader og sol, så det kan jo bli greit. Vi er tilbake igjen tirsdag morgen, forhåpentligvis i tide til å rekke formannskapsmøtet kl. 12.00...

mvh Rune.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar