tirsdag 25. august 2009

AAB bet på kroken!

Ikke helt uventet ble det oppslag i dagens AAB om kritikken jeg fikk i kommunestyremøtet torsdag, i forbindelse med kommunestyreskytingen forrige tirsdag. At en slik sak til og med havner på førstesiden i AAB viser vel at agurkene gror godt ennå, selv i slutten av august.

Arbeiderpartiets Samuel A. Larsen følte seg som et reklameobjekt da han gikk rundt med et halsbånd med
http://www.gjerstad.org/ på, og slikt er selvfølgelig ikke bra...;-)


I dagens AAB står det bl.a. at jeg hadde reklame på selve navneskiltet, noe som selvfølgelig ikke er riktig. Da hadde jeg jo med viten og vilje måttet trykke på logoen på dette skiltet, og da hadde varsellampene lyst, selv hos meg. Reklamen var trykket på forhånd på selve nøkkelhalsbåndet, og navneskiltet var festet i dette båndet. Av rent praktiske grunner tenkte jeg det var greit å ha navneskiltet rundt halsen i stedet for i lommen. Jeg har ikke andre halsbånd enn de med gjerstad.org-logoen på, derfor brukte jeg disse, og de kostet heller ikke kommunen fem øre.
Representanter fra Gjerstad Arbeiderparti har etterlyst bedre politiske debatter i kommunestyret, og det ser jeg frem til. Imidlertid håper jeg at listen for å bringe saker "til torgs" i kommunestyret blir lagt noe høyere enn dette i fremtiden.

For øvrig er ikke alltid så enkelt for journalister å få med seg alt som blir sagt fra kommunestyrets talerstol, og det kan derfor hende at ikke alt som står på trykk medfører riktighet. Derfor gleder jeg meg til vi om kort tid setter i gang internettoverføringer fra kommunestyremøtene, noe som i tillegg til korrekte referater forhåpentligvis også vil føre til økt engasjement og interesse for lokalpolitikk!

mvh Rune.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar