søndag 23. august 2009

"Heilt Vilt" i Drangedal

I dag har jeg vært på "Heilt Vilt" i Drangedal, for å se hvordan de legger opp sin handelsmesse, og om mulig få kontakter med noen nye utstillere. For øvrig var det en hyggelig messe, drangedøler er jo et trivelig folkeslag! Utstillerområdet ligger flott til og det virket som publikum og utstillere hadde det riktig trivelig.

På Brokelandsheia-dagene fortsetter vi med gratis inngang som vanlig, noe som jeg tror er en god oppskrift på suksess for denne typen arrangementer. Jeg kan ikke garantere at det ikke vil bli innført inngangsbilletter også på Brokelandsheia i fremtiden, men i såfall blir det nok en billett som vil gjelde for hele helga, slik at folk kan komme og gå som de vil. Det er mange utstillere som investerer mye i sine stands og om de ikke får folk på besøk som handler, er det jo tvilsomt at de kommer tilbake. Foreløpig holder vi derfor inngangsbilletten på det behagelige nivå av kr. 0,-...

Nå er det under 14 dager igjen, og det begynner å krible litt i kroppen for å komme i gang. Jeg håper dere som har kontakt med værgudene legger inn et godt ord for sol og varme den første helga i september!

Ellers ser uka som kommer forholdsvis oversiktlig ut i ordførerjobben. Mandag er det møte i beredskapsrådet, tirsdag feirer Høyre 125 årsjubileum i Arendal, onsdag skal jeg delta under vegåpningen av den nye E18 mellom Grimstad og Kr.sand og fredag skal jeg på et møte i regi NHO på Vegårshei. Det kommer alltid på noe underveis i uka, og det er kanskje det mest spennende med denne jobben.

mvh Rune.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar