tirsdag 6. oktober 2009

Ta gjerne kontakt!

Jeg ser nå at jeg har skrevet over 85 innlegg her siden starten, men det er få kommentarer tilbake. Jeg hadde nok ønsket at denne bloggen kunne være en mer åpen kanal som kommunens innbyggere også kunne benytte seg av, men har også forståelse for at ikke alle ønsker å komme med sine synspunkter i full offentlighet.

Som ordfører er det likevel viktig for meg å få noen tilbakemeldinger på aktuelle saker dere er opptatt av, både av positiv og negativ karakter. Jeg forsøker så godt jeg kan å sette aktuelle saker på dagsorden politisk, men det er vanskelig å til enhver tid ha full oversikt over alt som foregår i bygda. Er det noe du har på hjertet, kanskje et spørsmål eller annet du tror jeg kan hjelpe med, er det bare å ta kontakt! Pga. mange travle dager kan det i perioder være vanskelig å treffe meg på telefonen, men jeg sjekker ofte e-posten min, så det er bare å ta kontakt på adressen: rune.hagestrand@gjerstad.kommune.no. Jeg kan ikke garantere at jeg vet svar på alt selv, men vil i så fall bringe henvendelsene videre til de i kommunen som kan hjelpe med et svar tilbake.

mvh Rune.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar