tirsdag 6. oktober 2009

Mer Gjerstadstoff i Agderposten?

Agderposten har fått ny redaktør, og han har i dag vært på nettet for å besvare spørsmål fra leserne. Jeg stilte ham følgende spørsmål:

"Agderposten hadde for ikke lenge siden to faste ukentlige helsider fra Risør/Gjerstad. Etter at disse forsvant er dekningen fra våre to østligste kommuner merkbart redusert. Har den nye redaktøren planer om å gjenopprette et større fokus på denne delen av fylket?"

Redaktørens svar:
"Hei og takk for spørsmålet. Dette er et av de områdene jeg vil bruke tid på å sette meg inn i. Hva er behovet og hva er forventningene fra våre lesere i østregionen? Dessverre er det her vi har mistet flest abonnenter, men det henger sikkert sammen med det du tar opp. Hvis ikke vi oppleves som vesentlige for folk som bor i Risør/Gjerstad vil de heller ikke føle behov for å lese oss. Målet vårt er å være en avis for hele fylket. Jeg har noen ideer om dette som forhåpentligvis vil materialisere seg på trykk i tiden som kommer.mvh Eivind
"

Dette lover jo godt, og vi satser på at Agderposten i enda større grad vil bli en interessant avis for oss "Eastenders"...;-) Jeg ønsker den nye redaktøren lykke til!

mvh Rune.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar