tirsdag 13. oktober 2009

Voldsom brann på Lauvheim i går natt

Det ble lite søvn forrige natt, faktisk ingen søvn i det hele tatt... Jeg ble sittende oppe og jobbe med en presentasjon vi skal ha på et møte med Jernbaneforum Sør på fredag, og rett før kl. 03.00 ringte en kompis på Klokkargården og fortalte at Lauvheim stod i full fyr. Dermed var det å sette seg i bilen for å knipse noen bilder til www.gjerstad.org

Det er skremmende å se hvor fort et gammelt hus som dette kan bli overtent. Det utviklet seg en vanvittig varme så det var umulig å gå forbi på veien når det stod på som verst. Heldigvis kom verken folk eller dyr til skade i brannen. Når bildene var tatt var selvfølgelig nettet ute av drift, så jeg ble sittende å "knote" til jeg endelig fikk satt opp mobiltelefonen slik at jeg kunne bruke denne som modem. Da var klokka nærmere 6, og det var liten vits i å gå og legge seg, men etter ei bøtte kruttsterk kaffe var jeg fit for fight igjen...;-)

Forhåpentligvis blir det noen timer søvn i natt!

mvh Rune.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar