mandag 7. september 2009

Brokelandsheia-dagene over for denne gang

Da er årets Brokelandsheia-dager over, og tid for å komme i "ordførermodus" igjen. Helgen må sies å ha vært veldig vellykket! Bortsett fra et skikkelig grisevær på fredag var værgudene med oss på laget resten av helgen og riktig mange tok turen til Brokelandsheia.
Etter et arrangement som dette er det naturlig å være litt sliten, jeg merker føttene er temmelig såre etter all gåingen frem og tilbake mellom Sletta Buss og Bjordammen Byggsenter.

Jeg sitter nå og ser på evalueringsskjemaene vi har fått inn fra utstillerne, og det er gjenomgående gode tilbakemeldinger på årets arrangement. Allerede nå er 114 utstillere påmeldt til neste års Brokelandsheia-dager, så det lover jo godt.

I forbindelse med selve gjenomføringen av arrangementet i år er det på sin plass å takke mine gode hjelpere, Grete, Astrid, Hans Martin, Kai, Jan, Gjeruld, Hans og Tom for fantastisk hjelp og støtte hele helgen. De aller fleste utstillerne skryter uhemmet av hjelpen de får fra disse i løpet av helgen. Utfordringene i år har vært minimale, og om noe har oppstått har dette blitt løst på en utmerket måte.

Jeg vil også rette en stor takk til Gjerstad IL, som har hatt med de fleste av sine medlemmer på dugnadsarbeid denne helgen, både med parkering og vakthold om nettene. Selv med gratis inngang er det bestandig noen som klager over å måtte betale for parkering. Men med et smil om munnen løser man de fleste utfordringer! Bra jobbet!

Jeg håper ellers bygdefolket har hatt det trivelig denne helgen, og etter en liten pust i bakken begynner jeg planleggingen av neste års arrangement. Jeg tar gjerne imot tilbakemeldinger fra dere, enten når vi treffes eller pr. e-post til rune@nolimit.no


mvh Rune.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar