søndag 27. september 2009

Litt om uka som kommer

I morgen blir det først to møter med forberedelse til et stormøte med Jernbaneverket på Brokelandsheia midt i oktober. Vi jobber bl.a. med å få på plass traséen gjennom Holtegrenda.

Senere på dagen er det møte med Den Lille Dyrehage, som etter det jeg har hørt har planer om å utvide. Det er skikkelig moro at de to Risørguttene opplever suksess med sitt prosjekt, og det blir spennende å høre hva de har tenkt seg fremover.

Sent på ettermiddagen skal jeg ha den årlige medarbeidersamtalen med rådmannen.

Senere i uka skal jeg bl.a. til Oslo for å være med på sluttforhandlinger om pensjonsforsikringsavtalen vi har lagt ut på anbud. Jeg håper vi kommer frem til et resultat som vil være gunstigere for oss enn den avtalen vi har nå, der prisene det siste året har steget formidabelt.

Fredag kveld er jeg, sammen med de andre ordførerne i fylket, invitert til mottakelse i Arendal for den påtroppende fylkesmannen i Aust-Agder, Øystein Djupedal.

Det begynner å fylle seg opp i kalenderen min fremover, så det ser ut til å kunne bli en ganske travel høst!

mvh Rune.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar