torsdag 7. mai 2009

Velkommen!

Hei!

Siden så mange rundt i landet har fått seg sine egne blogger tenkte jeg at det var på tide at jeg også fikk meg en! Samtidig er det kanskje også interessant for enkelte av kommunens innbyggere å vite litt mer om noen av mine forskjellige gjøremål som ordfører. Siden dette er min egen blogg vil jeg nok også komme til å fronte noen av mine politiske "kjepphester"...;-)


Jeg oppfordrer samtidig mine politikerkolleger i kommunestyret til å lage seg en lignende blogg, dette gjør man forholdvis enkelt på http://www.blogspot.com/ Lykke til!

1 kommentar:

  1. Gratulerer med blogg, Rune.
    Jeg håper du kommer til å trives med å bruke den.
    I dag skal jeg kjempe et ekstra slag for sammenkopling av Sørlandsbanen og Vestfoldbanen ved å påvirke de rødgrønne samferdselspolitikerne så mye som mulig.
    Får se om jeg rekker å blogge litt om det på min egen side urfjell.blogspot.com
    vennlig hilsen Torbjørn Urfjell

    SvarSlett