lørdag 16. mai 2009

Vi er de beste, Heia Gjerstad!

Gjerstad vant så fortjent, så fortjent i lokalderbyet mot Risør lørdag ettermiddag. Det er ikke ofte jeg er på fotballkamp lenger, men måtte jo ha med meg denne thrilleren av en fotballkamp. Ny publikumsrekord (542 betalende) og stor stemning!

Gjerstad stilte med skolekorpset og egne duskedamer som gjorde sitt til at rammen rundt kampen ble helt topp!


Vi skulle vel egentlig ha vunnet med større sifre enn 2-1, men det var en nerve i kampen som tydelig spillerne slet litt med... Jeg traff også min ordførerkollega fra Risør, Knut Henning på kampen, og han måtte nok også innrømme at vi i dag hadde det beste laget. Jeg tror nok likevel det føltes litt surt at Gjerstad scoret seiersmålet bare et par minutter før full tid...

Gjerstad topper nå tabellen i 5.divisjon, og er "The Undisputed Top Football Club in the East of Aust-Agder"...

Ellers deltok jeg noe mer offisielt under det første leirduestevnet på Solem skytebane tidligere i dag. I nydelig solskinn hadde rundt 100 skyttere funnet veien til anlegget. Styreleder i Norges Jeger og Fiskeforbund, Torstein Moland (tidl. sentralbanksjef) var også med for å se nærmere på anlegget. Gjerstad JFF stod som vanlig for et prikkfritt arrangement.

Ha en riktig fin 17.mai-feiring! Husk å hive innpå is så fort kioskene åpner i morgen, det skal bli sol hele formiddagen, men regnbyger og kjølig vær utover ettermiddagen.

mvh Rune.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar