lørdag 20. juni 2009

Litt om uka som kommer

Uka som kommer blir som de forrige, temmelig hektisk. Mandag reiser jeg på "Citisense" (http://www.citisense.no/) i Sandefjord, et seminar med fokus på by og næringsutvikling. Her vil det sikkert være nyttige tips å hente i forbindelse med utviklingen av Brokelandsheia.

Tirsdag er det formannskapsmøte, bl.a. med informasjon fra UDI Sør om asylmottaket som planlegges på Egdehall. På kvelden er jeg invitert med på åpningen av kammermusikkfestivalen i Risør.

Onsdag skal jeg i møte med Statskog, og om ikke dette møtet varer for lenge tar jeg en tur til Arendal på ettermiddagen for å se på "Europeisk marked".

Torsdag er det først "fotoshoot" på kommunehuset, der min forgjenger Odvar og jeg skal bli foreviget til veggen i kommunestyresalen. På kvelden er det det siste kommunestyremøtet før sommerferien, der vi forhåpentligvis skal få på plass det endelige vedtaket om å sette i gang byggingen av den nye ungdomsskolen. Etter møtet samles politikerne til en sammenkomst på verandaen hjemme.

Fredag har jeg tenkt å ta meg en fridag om det ikke dukker opp noe spesielt i løpet av uka. Det er fortstatt en del løse tråder i forberedelsene av Brokelandsheia-dagene som jeg er nødt til å få på plass i løpet av dagen.

Ha ei fin uke i sola, det ligger visst an til skikkelig sommervær!

mvh Rune.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar