torsdag 25. juni 2009

Noe du ønsker å spørre stortingskandidatene om?

Under årets Brokelandsheia-dager vil det bli arrangert en politisk debatt mellom toppkandidatene på de ulike partienes valglister i Aust-Agder. Fredag 4. september kl. 18.00 skjer dette i 2. etasje på Cinderella Café & Hotel. Da håper jeg at mange samfunnsinteresserte gjersdølinger tar turen innom.

Jeg foreslår at dere allerede nå forbereder gode spørsmål som debattantene kan svare på. Naturlig nok vil det bli flest gjersdølinger i publikum, og da har vi jo en meget god anledning til å fronte lokale saker som betyr mye for oss her øst i Aust-Agder. Jeg vil også tro at valgløftene henger løst denne kvelden, og disse kan man jo minne de nye stortingsrepresentantene om i neste fireårsperiode...

I kveld avholdes det siste kommunestyremøtet før sommeren. Selv med mange saker på kartet tror jeg ikke det blir de helt store diskusjonene rundt dem, selv om vedtakene som skal gjøres har stor betydning for kommunens framtid. Signalene fra politikerne jeg har snakket med virker ganske entydige i alle fall. Men man vet jo aldri med kommunestyremøter, det kan jo komme en overraskelse eller to!

Selv om vi normalt sett ikke har de store tilskuermassene under kommunestyremøtene minner jeg likevel om at møtet er åpent for alle, og det er jo stas med litt publikum! Så vil du ha en avveksling fra sol, knott og mygg i kveld er du hjertelig velkommen! ;-) Møtet begynner kl. 17.30 i kantina på Gjerstadheimen.

mvh Rune.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar